mandag den 16. november 2009

Valgkamp på FB

blog, twitter, facebook, myspace, man kan ikke være over det hele og i denne valgkamp har jeg valgt min blog, hjemmeside og facebook. På "Stem mia i Borgerrepræsentationen" på facebook, har jeg lige sendt følgende besked afsted.

Så er det tirsdag d. 17. nov. 09 lige om lidt

Og altså tid til at bestemme, hvem der skal sidde i Borgerrepræsentationen de næste fire år. Og når du går ned og sætter dit kryds, håber jeg, at du vil overveje at stemme personligt på mig.


Jeg er gået til valg på at ”Mit København er vores København”

De sidste uger er fløjet af sted med uddeling, vælgemøde, "sund mad" initiativ og valgkamp alle steder jeg har kunnet komme til lige fra nettet, til arbejde og venner.

Og alt sammen kun fordi jeg rigtig gerne vil være med til at gøre Vores København til en visionær og innovativ storby, der går forrest og viser vejen til bedre miljø, skoler, ældrepleje, erhvervsudvikling, kulturelle oplevelser og grønne åndehuller.

Jeg håber, at jeg med jeres og andre vælges hjælp, får lov til at arbejde for mit København i Borgerrepræsentation de næste fire år.

Derfor husk at stem personligt på tirsdag.

De bedste hilsner

Mia

Ps. håber I tilgiver mig mit valgspam – og hvis du har lyst kan du stadig nå at hjælpe, ved at anbefale andre at stemme på mig;)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger